Helpdesk Software – Ani vaše kvalitní služby se neobejdou bez fungující podpory zákazníkům

Chcete vyjít svým zákazníkům maximálně vstříc? Poskytněte jim kompletní technickou podporu díky Helpdesk Software. Jedná se o specifické softwarové řešení na klíč, které zajišťujeme subjektům z oblasti IT. Co všechno umí aplikace detailní správy požadavků na technickou podporu Helpdesk Software?

  • Centralizuje evidenci uživatelských požadavků a jejich řešení
  • Sleduje a vyhodnocuje průběh řešení požadavků
  • Monitoruje reakční časy online
  • Schvaluje průběh činnosti a jednotlivá řešení víceúrovňově
  • Zpracovává pravidelné i jednorázové reporty

Na co se specializujeme?

  • Vývoj Helpdesk Software pro IT oddělení středních a větších firem i institucí
  • Rozhraní online propojené s účetními systémy
  • Evidence a alokace IT majetku
  • Rozhraní se systémy pro centrálně vyhodnocované HW a SW audity

Výsledkem je jednodušší a zároveň efektivnější práce s klienty

Přichází vám denně velké množství požadavků? Nechte si odnás implementovat specializovanou helpdeskovou aplikaci,která zpřehlední rozhraní jak pro řešitele, tak pro zadavatele požadavků. Uživatelsky přátelské prostředí, snadná obsluha a zrychlení všech podmíněných procesů umožní vyřešit požadavek klienta promptně, precizně a zároveň komfortně.