Helpdesk Software – Ani vaše kvalitní služby se neobejdou bez fungující podpory zákazníkům
Chcete vyjít svým zákazníkům maximálně vstříc? Poskytněte jim kompletní technickou podporu díky Helpdesk Software. Jedná se o specifické softwarové řešení na klíč, které zajišťujeme subjektům z oblasti IT. Co všechno umí aplikace detailní správy požadavků na technickou podporu Helpdesk Software?
- Centralizuje evidenci uživatelských požadavků a jejich řešení
- Sleduje a vyhodnocuje průběh řešení požadavků
- Monitoruje reakční časy online
- Schvaluje průběh činnosti a jednotlivá řešení víceúrovňově
- Zpracovává pravidelné i jednorázové reporty
Na co se specializujeme?
- Vývoj Helpdesk Software pro IT oddělení středních a větších firem i institucí
- Rozhraní online propojené s účetními systémy
- Evidence a alokace IT majetku
- Rozhraní se systémy pro centrálně vyhodnocované HW a SW audity
Výsledkem je jednodušší a zároveň efektivnější práce s klienty
Přichází vám denně velké množství požadavků? Nechte si odnás implementovat specializovanou helpdeskovou aplikaci,která zpřehlední rozhraní jak pro řešitele, tak pro zadavatele požadavků. Uživatelsky přátelské prostředí, snadná obsluha a zrychlení všech podmíněných procesů umožní vyřešit požadavek klienta promptně, precizně a zároveň komfortně.