Alcatel-Lucent

Reference - Archiv

Jediná intranetová aplikace nahradila stovky nesourodých excelových evidencí

Pro společnost Alcatel-Lucent jsme implementovali spolehlivou intranetovou aplikaci AlcaMIS (Management Information System), zpracovávající netříděné údaje z databází. Aplikace umožňuje efektivní organizaci dokumentů, přesné plánování projektů a pravidelné srovnávání výsledků namísto tisíce různorodých souborů a pasivních excelových tabulek.

Společnost Alcatel-Lucent požadovala zásadní upgrade svého dosavadního účetnictví v SAP. Cílem bylo zkvalitnit plánování rozpočtů, objednávek, nákladů a prodejů v rámci jednoho uživatelsky přívětivého informačního systému.

Sběr, třídění, analýza, interpretace a distribuce informací pro vaše účetnictví

Intranetová aplikace AlcaMIS, kterou jsme společnosti Alcatel-Lucent doporučili a následně implementovali do jejich vnitrofiremního prostředí, je rychlým a jednoduchým pomocníkem pro každou vytíženou kancelář. Plánuje projekty, objednávky, náklady i prodeje, tvoří rozpočty, přepočítává měny, třídí a vyhodnocuje stovky rozpočtů, doplňuje reálné výsledky z účetnictví a porovnává je s plánovanými čísly.

Intranetové aplikace AlcaMIS bezpečně integruje informace na jedno místo, poskytuje uživatelům vlastní data rychle a přehledně včetně řady dalších reportingových nástrojů.